Coș de cumpărături
Sunt 0 produs(e) în cartul tău.

Returnarea/schimbarea produsului


În cazul în care produsele nu corespund cerintelor tale, poți solicita returnarea sau schimbarea acestora în termen de 30 de zile.

Produsele trebuie să fie returnate în ambalajul original și în aceeași stare în care au fost primite în termen de maxim 30 de zile din momentul recepționării coletului.

Produsele returnate care prezintă modificări fizice vor fi refuzate, starea coletului fiind confirmată printr-un proces verbal întocmit împreună cu reprezentantul firmei de curierat.

Costurile de retur vor fi suportate de către client.

Adresa de returnare a produselor este: strada Smeurei, nr. 54, Pitesti.

Ai la dispozitie 30 de zile calendaristice de la pentru a solicita returul produselor. Asigura-te ca ai toate elementele necesare pentru a efectua returul: factura initiala, certificate de garantie etc.
Pentru orice problema intampinata, nu ezita sa ne contactezi prin email (contact@teilor.ro) sau telefon 0736 555 999).


ÎN CE CONDIȚII POT FI RETURNATE PRODUSELE TEILOR?

In orice situatie de returnare a produselor (chiar si cand returnarea ii este imputabila Teilor – colete deteriorate, produse gresit facturate/gresit livrate, produse cu defecte de fabricatie), acestea trebuie sa fie in aceeasi stare, in ambalajul original, cu etichetele intacte si impreuna cu toate documentele care l-au insotit (factura, certificate de garantie etc.). Produsele returnate trebuie sa fie in aceeasi conditie ca la primire: fara deteriorari, fara defecte (cu exceptia viciilor ascunse si exceptand defectele deja semnalate de client in corespondenta cu teilor.ro).
In orice situatie de returnare a produselor, acestea trebuie sa fie in aceeasi stare in care au fost trimise Clientului, in ambalajul original, impreuna cu toate documentele care l-au insotit (factura, certificat de garantie etc.). Produsele returnate trebuie sa fie in aceeasi conditie ca la primire: fara defecte (cu exceptia viciilor ascunse si exceptand defectele deja semnalate de Client in corespondenta cu teilor.ro). Produsele ce constituie un set trebuie returnate ca set.
Bijuteriile trebuie sa fie returnate intacte, fara zgarieturi sau urme de uzura. De asemenea, returul se face in cutia originala, care este parte a produsului.


CUM SE EFECTUEAZĂ RETURUL?


ADRESA la care trebuie să returnați produsul este:
Sediu Teilor, strada Smeurei, nr. 54, Pitești, Argeș, cod postal 110046.
Telefon: 0720 028 217
Pentru a returna un produs Teilor vă rugăm să contactați URGENT CARGUS.
https://www.urgentcargus.ro/
Telefon: 021 9330/ 021 9282
Pentru orice alte informații legate de produsele și serviciile noastre, nu ezitați să ne contactați.
contact@teilor.ro
Telefon: 0736 555 999