Blog|27 JUL 2023

TEILOR: 25 de ani dintr-o poveste cu și despre bijuterii

Succesul real este subiectiv, așa cum știu toți cei care s-au aventurat pe drumul lui.
25 de ani dintr-o poveste cu si despre bijuterii

Însă toate părerile care vorbesc despre el au ceva în comun: certitudinea că ai nevoie de o doză de curaj să îl atingi, fără să-l transformi, totuși, într-o destinație finală. Curaj să fii pionier, să alegi intenționat căile mai puțin ușoare, să greșești și să înveți, cu deschidere și curiozitate – la fel ca un tânăr care ia viața în piept, iar imprevizibilul e provocarea sa preferată.

În cei 25 de ani pe care îi aniversează în 2023, TEILOR a învățat să facă lucruri pentru prima dată și să exploreze un necunoscut care i-a adus mai mult decât experiență – i-a inspirat și mai mult curaj. Așa cum se întâmplă când observi că rezultatele vin, în primul rând, din consecvență. Pentru noi, fiecare efort a construit, pas cu pas, momentul în care ne aflăm acum – un prezent condus de planuri mari pentru viitor. Momentele de pionierat, puse astăzi pe hârtie, sunt, cu siguranță, un motiv de celebrare. Unul dublat de o aniversare-simbol a unui brand cu aspirații înalte.

Începuturile

TEILOR este o poveste care s-a născut din pasiunea pentru frumusețe, în 1998. Pe strada care i-a inspirat numele, în Pitești, se deschidea un magazin de bijuterii ce avea să transforme un mare vis într-o realitate surprinzătoare. Florin și Geanina Enache, fondatorii brandului, au pornit, cu încredere și curiozitate, într-o călătorie nelipsită de provocări, dar marcată de satisfacție și entuziasm la fiecare bornă care anunța o victorie.

Timpul petrecut în atelierele maeștrilor bijutieri, lecțiile despre procesul de creație și producție, despre estetică și funcționalitate le-a alimentat pasiunea pentru bijuterii și a conturat începutul viziunii despre ce avea să devină TEILOR. În primul magazin se regăseau piese din aur care atrăgeau atenția prin simplitate și eleganță, dar și prin faptul că se adaptau la trendurile momentului. De la primele selecții de piese din aur și până la primele colecții de bijuterii cu pietre prețioase au fost doar câțiva pași – fiecare, făcut cu determinare și o doză însemnată de curaj.

006

Diamantele, protagoniste în universul TEILOR

Cu un mindset alimentat de spiritul tineresc de aventură și încurajat de deschiderea românilor pentru bijuteriile cu pietre prețioase, pasul următor a venit natural pentru TEILOR. La câțiva ani de la deschidere, brandul a marcat un alt moment din seria lucrurilor „făcute pentru prima dată”: a fost, la vremea aceea, primul brand românesc care a introdus bijuterii cu diamante și pietre prețioase pe piața autohtonă. O noutate primită cu interes de cei care știau deja de TEILOR și o mișcare ce i-a convins pe mulți alții să-și dorească să-l cunoască.

Astăzi, diamantele sunt nucleul universului TEILOR. Pentru că fiecare bijuterie și fiecare piatră prețioasă este o poveste în sine și o viitoare amintire prețioasă – un cadou cu atât de multă semnificație, pe care ți-l poți face ție sau cuiva drag. Păstrând în minte misiunea pe care și-a propus-o – de a arăta oamenilor că încrederea în sine este o alegere naturală, amplificată adesea de o bijuterie specială – TEILOR a adus în portofoliu, de-a lungul timpului, colecții surprinzătoare. A alimentat, astfel, pasiunea pieței locale pentru geme, cu o serie de carataje uluitoare sau design-uri spectaculoase de bijuterii - cum a fost, de exemplu, colecția The Exceptional, care a reunit bijuterii unicat cu o valoare totală de 1.000.000 euro. Personalitatea brandului este cuprinsă și în pietrele prețioase și semiprețioase colorate ce creează colecția permanentă Colour your nature – un univers cu o multitudine de dimensiuni, funcții și atribute ale gemelor.

001

O altfel de relație cu clienții

Locul în care se întâmplă magia – întâlnirea între oameni și bijuteriile care îi seduc – este, în primul rând, magazinul TEILOR. În cei 25 de ani, am deschis peste 65 de magazine fizice – o rețea care a împânzit întreaga Românie și i-a depășit granițele, în alte patru țări europene.

Despre experiența pe care o oferim în magazin s-ar putea povesti multe, dar e, mai mult ca sigur, altfel. Consilierii de vânzări, fiecare un ambasador de brand în sine, pun bazele unor relații speciale cu clienții ori de câte ori au ocazia. Atmosfera din magazine este una care amintește de un lux relaxat, iar interacțiunea cu fiecare consumator este personalizată: prin ascultarea dorințelor și nevoilor, cunoașterea particularităților clientului, oferirea de soluții și produse alternative. Toate acestea, inspirând căldură, încredere și expertiza în lucrul cu bijuteriile. Nu de puține ori, acest gen de interacțiune se transformă într-o relație de lungă durată, în care consilierul devine un sfătuitor de încredere de fiecare dată când clientul revine pentru a cumpăra o bijuterie. Tot în interacțiunea din magazin, dar continuând și în comunicarea din mediul online, felul în care TEILOR încearcă să își educe consumatorii este parte din misiunea brandului – caracteristicile, comportamentul, posibilitățile de îmbinare ale pieselor, sfaturi pentru îngrijirea lor, toate vin în sprijinul celor pasionați de bijuterii.

002

Pașii către internațional

Acum 25 de ani, depășirea granițelor României era un vis. Din 2019 și până astăzi, TEILOR a arătat că visele devin realitate în primul rând prin eforturi constante – 15 magazine au fost deschise, în total, în Bulgaria, Polonia, Ungaria și Cehia. Intrarea în spațiul internațional a fost marcată de emoțiile oricărui început, iar de atunci, brandul a trecut printr-un proces neîntrerupt de învățare și adaptare. Pentru că diferențele culturale și de percepție între România și oricare dintre cele patru țări își spun cuvântul chiar și în industria bijuteriilor, în contexte importante. O serie de cutume în purtarea bijuterilor, împreună cu relațiile diferite pe care străinii le au cu acestea, implică o (re)adaptare permanentă a portofoliului de produse în piețele internaționale – una dintre provocările pe care TEILOR le-a acceptat cu același spirit temerar.

Pașii făcuți în afara țării au deschis calea pentru alte experiențe și oportunități în premieră: prezența la marile festivaluri internaționale de film, la Cannes, Veneția și Berlin. Catrinel Marlon, ambasadoare a brandului, și alte personalități din lumea cinematografiei, purtând bijuteriile TEILOR pe covorul roșu, au fost momente memorabile și validări ale unor eforturi îndelungate.

Oamenii și valorile pe care le împărtășesc

Echipa TEILOR este o forță colectivă – oameni care vorbesc aceeași limbă, oriunde s-ar afla în lume. Oameni care au împărtășit, de-a lungul timpului, autenticitatea și curajul de a ieși din zona de confort. De la fondatori, la consilierii de vânzări din magazine și fiecare om din spatele birourilor, cu toții au deprins o atitudine care îi motivează zi de zi: acel mindset care ghidează mai departe un brand tânăr, dar cu atâtea planuri mari pentru viitor.

003

Articole similare

Produse recomandate