Întrebări frecvente

Livrare

Cum se efectuează livrarea produsului?

Livrarea tuturor produselor achiziționate online se realizează prin intermediul serviciului de curierat rapid.

Care este termenul de livrare al produsului?

În cazul în care acesta se află în stocul nostru, termenul de livrare al produsului comandat este de 48 de ore de la confirmarea comenzii (excepție fac zilele de sâmbătă și duminică).

Care este costul transportului?

Transportul este gratuit pe teritoriul României.

Se efectuează livrări în afara României?

Pentru comenzi în afara teritoriului României, te rugăm sa accesezi site-ul www.teilor.com.

Cum pot returna un produs TEILOR achiziționat online?

Dacă produsul TEILOR achiziţionat online nu corespunde cerințelor tale, îl poți returna în termen de 14 de zile, numai dacă produsul nu a fost purtat si nu prezintă semne de uzură cauzate de manevrarea defectuoasă.

În cazul returnării unui produs, cine va suporta costul transportului?

În cazul returnării unui produs, costul transportului va fi suportat de către TEILOR, în situația în care clientul a trimis un email, în prealabil, pe adresa contact@teilor.ro, cu solicitarea de retur.

Pot schimba un produs?

În cazul în care produsul nu corespunde dorințelor tale, poți solicita schimbarea acestuia cu altă bijuterie disponibilă în stocul nostru. Schimbul se poate realiza în magazinele fizice, în maximum 30 de zile de la achiziţie, iar online în 14 zile de la achiziție, doar prin prezentarea bonului fiscal sau a facturii (în cazul comenzilor online) și numai dacă produsul nu a fost purtat si nu prezintă semne de uzură cauzată de manevrarea defectuoasă. Contactează-ne la numărul de telefon +40 736 555 999 pentru a afla modul în care poți realiza schimbul.

În cazul schimbării unui produs, transportul este gratuit?

În cazul schimbării/modificării măsurii unui produs, costul transportului va fi suportat de către client.

Comanda online

Ce se întâmplă dacă plasez o comandă pentru produse care au devenit între timp indisponibile?

În acest caz, vei fi contactat de către un consilier TEILOR, telefonic sau prin email, care te va informa cu privire la indisponibilitatea produselor. Acesta va încerca să îți ofere alte variante pentru produsele respective, cu o valoare similară.

Care sunt metodele de plată acceptate?

Plata poate fi efectuată online, prin intermediul serviciului de plăți PayU sau ramburs în momentul primirii coletului.

Prețul include și ambalarea produselor pentru cadou?

Desigur. Toate produsele TEILOR sunt atent ambalate în cutii și punguțe personalizate înainte de a fi trimise către destinatar.

Produsele vin însoțite de un certificat de autenticitate și garanție?

TEILOR oferă certificate de garanție pentru toate bijuteriile, acestea fiind însemnate cu titlul aliajului și marca, indicând caratajul pietrelor prețioase din montură.

Cum pot afla mai multe informații legate de produs?

În cazul în care dorești să afli mai multe detalii despre un produs, ne poți contacta la numărul de telefon +40 736 555 999 sau ne poți lăsa un mesaj în secțiunea CONTACT.

Se oferă garanție pentru produsele comandate?

TEILOR oferă o garanție de 2 ani pentru toate produsele comercializate.

Garanția nu include produsele care prezintă defecte cauzate de lovituri, purtare sau manipulare neadecvate.

Pot schimba un produs?

În cazul în care produsul nu corespunde dorințelor tale, poți solicita schimbarea acestuia cu altă bijuterie disponibilă în stocul nostru. Schimbul se poate realiza în maximum 30 de zile de la achiziţie. Contactează-ne direct la numărul de telefon +40 736 555 999 pentru a afla modul în care poți realiza schimbul.

Dacă măsura inelului comandat nu este potrivită, poate fi acesta modificat?

Totul depinde de modelul inelului comandat. În cazul în care acesta are un model simplu și nu este încrustat cu pietre pe părțile laterale, poate fi cu ușurință modificat în atelierul TEILOR.

Cum pot returna un produs TEILOR achiziționat online?

Dacă produsul TEILOR achiziţionat online nu corespunde cerințelor tale, îl poți returna în termen de 14 de zile.

Ce bijuterii pot fi gravate?

Pentru a fi gravate, bijuteriile trebuie să aibă o lățime de minimum 3 mm și suficient spațiu pentru a inscripționa mesajul dorit.

Pot achiziționa bijuterii online cu aur la schimb?

Nu există această posibilitate, însă poți achiziționa bijuterii cu aur la schimb în toate punctele comerciale fizice TEILOR.

În punctele comerciale TEILOR voi găsi aceleași modele de bijuterii?

În magazinele TEILOR vei găsi o gamă variată de bijuterii, din diferite colecții, printre care se pot regăsi și piese prezentate pe website. Pentru a afla în care dintre punctele noastre comerciale găsești bijuteria preferată, contactează-ne.

Puteți realiza bijuterii pe comandă?

Nu realizăm bijuterii pe comandă, însă poți găsi o gamă variată de piese din toate categoriile atât pe site, cât și în magazinele fizice.

Verighete

Pot fi modificate modelele de verighete prezentate pe website?

Da, majoritatea modelelor prezentate pe website-ul teilor.ro pot fi personalizate conform cerințelor tale.

Pot returna o pereche de verighete?

Da, verighetele prezentate pe website se pot returna.

Verighetele personalizate pe comandă conform dorințelor tale nu pot fi returnate.

Pot fi modificate măsurile verighetelor?

Dacă modelul permite acest lucru, măsura verighetei va putea fi modificată în atelierul TEILOR.

Ce mesaj poate fi gravat pe interiorul verighetelor?

Dacă doriți să inscripționezi pe verighete un mesaj specific, TEILOR îți pune la dispoziție o gamă variată de servicii de gravare.Textul trebuie să se încadreze într-un număr fix de caractere, având în vedere că spațiul este limitat.

Pot cumpăra verighete cu aur la schimb?

Da. Poți achiziționa perechea de verighete dorită din orice punct comercial TEILOR, oferind aur la schimb.

Cum se realizează plata în cazul unei comenzi personalizate de verighete?

În cazul achiziționării unei perechi de verighete din oricare punct comercial TEILOR, se plătește un avans de aproximativ 30% din valoarea totală a acestora în momentul efectuării comenzii, urmând ca restul sumei să fie achitat odată cu ridicarea produselor.

Verighetele sunt însoțite de certificate de garanție?

Da, verighetele sunt însoțite de un certificat de garanție care le atestă autenticitatea.

Diamante și alte pietre prețioase

Primesc certificat de garanție pentru diamante sau alte pietre prețioase?

Toate bijuteriile încrustate cu pietre prețioase sunt însoțite de certificate de garanție care atestă calitatea și autenticitatea acestora.

Plata

Care sunt metodele de plată disponibile?

Plata poate fi efectuată online cu cardul, prin intermediul serviciului PayU sau ramburs, în momentul recepționării coletului.

Prețurile afișate pe website sunt finale?

Da, prețurile afișate pe website sunt cele finale.

În cazul unui retur pentru un produs achiziţionat online, cum mi se va înapoia suma plătită pentru acesta?

În cazul unui retur pentru un produs achiziţionat online, suma plătită pentru bijuterie va fi transferată în contul tău, după primirea și evaluarea produsului returnat.