Politica de Retur

Cum puteți efectua un retur?

Pentru achizițiile online:

Vor fi acceptate pentru retur doar bijuteriile aflate în ambalajul original (cutia de bijuterii TEILOR) și însoțite de materialele promoționale aferente valorii tranzacției (lavetă, oglindă, cutie pentru bijuterii).

Prin retur puteți schimba produsul cu un alt produs, sau puteți primi contravaloarea lui.

Pentru returnarea produselor, vă rugăm să parcurgeți următorii pași:

1. Completați formularul de Retur

2. Ambalați produsul pe care doriți să îl returnați astfel încât acesta să nu sufere stricăciuni în timpul transportului.

3. În colet adăugați produsul, factura, certificatul de garanție si celelalte materiale promoționale aferente valorii tranzacției (lavetă, oglindă, cutie pentru bijuterii).

4.Trimiteti solicitarea de retur la adresa contact@teilor.ro iar noi va vom trimite curierul la adresa indicata, pentru preluarea coletului.

**În situația în care alegeți să expediați coletul pentru retur fără a ne contacta, cheltuielile de transport nu vor putea fi rambursate.**

Care sunt condițiile în care puteți efectua returul?

« Prin exceptie de la politica Companiei de Retur / Schimb, pentru achizițiile efectuate in magazinele Teilor sau pe website-ul https://www.teilor.ro/, din sectiunea “Inele de logodna” clientii societatii beneficiaza de 30 de zile perioada de retur cu rambursarea contravalorii si 60 de zile pentru inlocuirea produselor. Exceptia este valabila exclusiv in perioada 16 Iunie 2023 – 31 August 2023. »

Pentru achizițiile efectuate online clienții beneficiază de o perioada de 60 zile pentru retur, în perioada 15.11.2023 – 31.12.2023

Produsele returnate trebuie să fie în aceeași stare în care au fost livrate, fără urme ale utilizării. Produsele returnate care nu sunt în aceeași stare în care au fost livrate nu vor fi acceptate pentru retur.

Coletul în care veți returna produsul trebuie să conțină: produsul, cutia mica de bijuterii, factura, certificatul de garanție si celelalte materiale promoționale aferente valorii tranzacției (lavetă, oglindă, cutie pentru bijuterii).

Produsele eronat livrate vor fi înlocuite cu produsele comandate sau produse similare, dacă produsele comandate nu mai fac parte din oferta TEILOR În cazul în care ați primit un alt produs decât cel comandat, vă rugăm să ne comunicați acest lucru în cel mai scurt timp și să returnați produsul, conform pașilor de retur.

Produsele returnate pot fi înlocuite cu alte produse mai scumpe – caz în care veți plăti diferența de preț, sau produse cu o valoare mai mică – caz în care veți primi diferența în contul specificat în Formularul de Retur.

Care sunt costurile aferente returului?

Clienții TEILOR beneficiază de retur gratuit pentru toate comenzile online doar dacă solicitarea se face din my account sau în scris la adresa contact@teilor.ro

Ce produse nu pot fi returnate?

Produsele care au fost modificate sau personalizate la cererea clientului nu se pot returna.

Cum veți primi înapoi contravaloarea produselor comandate?

Contravaloarea produselor returnate va fi rambursată în termen de maxim 14 de zile de la retur prin transfer bancar în contul din care s-a facut plata - in cazul platii online cu cardul bancar. In cazul platii ramburs, clientul va indica contul IBAN in formularul de retur, pentru rambursarea contravalorii.

Protecția datelor cu caracter personal

Prin completarea și semnarea Formularului de Retur, sunteți de acord, în mod expres și neechivoc, cu privire la colectarea și prelucrarea de către TEILOR a informațiilor furnizate, stocarea și prelucrarea acestor date și în alte scopuri decât cele anterior menționate, respectiv: reclama, marketing și publicitate.

Informații suplimentare

Pentru informații suplimentare, vă rugăm să vă adresați departamentului nostru de Vânzări Online la numărul +40 736 555 999 de luni până vineri între orele 9:00 și 18:00 sau la adresa contact@teilor.ro.

Pentru achizițiile din magazinele fizice:

Conform politicii firmei si a prevederilor legale, procedura pentru înlocuirea/returnarea/rambursarea contravalorii unui produs in magazinul TEILOR este următoarea:

De la data achiziționării unui produs din magazinul fizic TEILOR, clientul are la dispoziție 30 de zile calendaristice in care il poate înlocui cu orice alt produs din magazin cu o valoare cel puțin egală cu cel inițial, numai in baza bonului fiscal si doar in cazul in care acesta nu a fost purtat si nu prezinta semne de uzura.

În ceea ce privește returul produselor si rambursarea contravalorii, acestea se pot efectua doar in baza bonului fiscal si numai in magazinul de unde a fost achiziționat, în conformitate cu prevederile legale (OUG nr.140/2021) si anume: restituirea contravalorii produsului se acorda numai in cazul in care acesta prezinta un defect de fabricație care nu îi este imputabil cumpărătorului, iar produsul nu poate fi adus la conformitate (reparat) sau nu poate fi înlocuit cu un produs nou, identic.

Garanție

Termenul de garanție pentru bijuteriile din aur este de 2 ani pentru orice lipsă de conformitate existent la data vânzării. Autenticitatea și caracteristicile materialului prețios - aur 14K (585‰) / aur 18K (750‰) - cât și a pietrelor prețioase încrustate în montura bijuteriilor sunt garantate pe viață. Durata medie de utilizare a bijuteriilor este de 2 ani. Garanția de asigura prin reparare ( aducere la conformitate) sau înlocuire, după caz.

Reparațiile pentru produsele aflate in garanție vor fi efectuate în termen de 15 zile, in condițiile art. 12(1) din OUG nr.140/2021, daca se confirmă faptul ca defectul nu este imputabil consumatorului.

Garanția nu include deteriorările provocate bijuteriei din cauza nerespectării indicațiilor menționate în cadrul Certificatului de garanție, a accidentelor, a neglijenței, a utilizării necorespunzătoare a acesteia sau a altor factori care nu au legătură cu defectele de material sau de manoperă.

Pentru achizițiile efectuate în rețeaua fizică de magazine TEILOR clientul beneficiază de posibilitatea de a schimba produsul o singură dată în termen de 30 de zile de la data achiziției, doar prin prezentarea bonului fiscal sau a facturii și numai dacă produsul nu a fost purtat si nu prezintă semne de uzură datorate manevrării defectuoase. Contravaloarea produselor nu se returnează decât în condițiile legale, vezi Politica de Retur.

Drepturile consumatorului sunt conforme cu art. 11(8) din OUG nr.140/2021. Drepturile consumatorului nu sunt afectate de condițiile de garanție.

Bijuteriile TEILOR sunt marcate în conformitate cu legislația în vigoare, sub îndrumarea și controlul Autorității Naționale pentru Protecția Consumatorilor - Direcția pentru Metale Prețioase.

Pentru achizițiile din magazinele fizice:

Conform politicii firmei și a prevederilor legale, procedura pentru înlocuirea / returnarea / rambursarea contravalorii unui produs în magazinul TEILOR este următoarea: De la data achiziționarii unui produs din magazinul fizic TEILOR, clientul are la dispoziție 60 zile calendaristice (doar în perioada 15.11.2023 – 31.12.2023) în care îl poate înlocui cu orice alt produs din magazin cu o valoare cel puțin egală cu cel inițial, numai în baza bonului fiscal și doar în cazul în care acesta nu a fost purtat și nu prezintă semne de uzură.

În ceea ce privește returul produselor și rambursarea contravalorii, acestea se pot efectua doar în baza bonului fiscal și numai în magazinul de unde a fost achiziționat, în conformitate cu prevederile legale (OUG nr. 140/2021) și anume: restituirea contravalorii produsului se acordă numai în cazul în care acesta prezintă un defect de fabricație care nu îi este imputabil cumpărătorului, iar produsul nu poate fi adus la conformitate (reparat) sau nu poate fi înlocuit cu un produs nou, identic.

Pentru achizițiile efectuate online clienții beneficiază de o perioadă de 14 zile pentru retur. Pentru informații suplimentare, vă rugăm să accesați www.teilor.ro/articole/retur sau ne puteți scrie la adresa contact@teilor.ro.